Přeskočit na hlavní obsah

,,BÝT VĚŘÍCÍ".. PŘEDZNAMENÁVÁ: ,,MÍT VE VÍŘE HOKEJ" VE VÍRU I FANTAZIE SNĚNÍ. "ŽÍT VÍRU TU.. UPŘÍMNĚ, ŽIVOT TEN.. KŘESŤANSKÝ, KŘESŤANSKY.., VYCHÁZEJE TAK Z NITRA, ŽÍT "KRÁSU TU, VYCHÁZEJÍCÍ ZEVNITŘ" , ZNAMENÁVÁ i: ,,SPLÝVAT.. SPLÝVÁVAT.." SPLYNOUT S BOŽSTVÍM". **Jesus of Nazareth**, *nyní z Prahy*.. **Jiří** ¦¦ ¦¦ ,, Jágr odletěl do Moskvy, je znovu s Omskem! Nabídku jsem okamžitě přijal, hlásí 68 - Sport.cz


Číslo 68 JE

"JÁRO"

číslo: 68 TRENDY
VE ZLATĚ
jak vidno

( symbolika Ta.. 
Ti Rusy darovaná.. ) 

 JE: ,,MÝM 
LÉTA PÁNĚ 68,
tedy: 1968
v tomto Mém životě
číslem.. 
.. tedy: ročníkem narození. 

Ty jsi Járo:
72..tedy..
"trendy i myška" . 

Toliko ku symbolice té. 

Existuje slogan..
,,Když musíš, tak musíš". 
Možná si naň pamatuješ.. 
.. no, ani se Ti nedivím. 

Já že: musím?.. po_lkávají.. leckteří bez Andělských chmýří.. 
kdepak.." Já už JE, byť NE VE ZLATĚ.. zde, ve vlasti, ve i slasti jejich si.. VÍDÁM, slýchám,.. VIDÍM."

" Užij si, Járo, při hraní hokeje přiděleného Ti dalšího z řady čísel
" čísla 68",
máš k tomu od teď Moje požehnání."

"A přeji Ti
ŠŤASTNÝ ŽIVOT
V CO NEJLEPŠÍM ZDRAVÍ."

** Jiří **

~~~

~~

Populární příspěvky z tohoto blogu

? ČESKO a: Rádoby snad.. : ,,MAŠLE" ??

  Táhnout za jeden provaz, a při tom na obě strany z 50%..?? I jednotlivci, i jako týmy,  táhnout ZÁROVEŇ a na střídačku Jak média,  tak  politici, političky..  VZEŠLÍ Z LIDU (.. jak jinak.. nežli z Lidu.. ) Spíše doposud s příklonem, , i Rádoby skrytě..  různě, po Česku SI: ,,FAŠISTICKÝM.." .. tu Rádoby vůči Mně,  tu ONDE..  ?? K ČEMU JE TO DOBRÉ ??  ~~~